lördag 4 januari 2014

6 dagar av bra val.

Jag är 6 dagar in i mina nya kostvanor och 4 dagar in i det nya året. Jag mår väldigt bra och än så länge ångrar jag ingenting. Jag är väldigt glad över att jag tog det här beslutet och på måndag morgon när jag ska dela med mig av veckans resultat så vet jag att jag kommer vara upprymd av vad jag åstadkommit under den här veckan. Jag kan redan nu säga att det har gått jättebra. Det har gått över förväntan faktiskt. Jag känner mig stark och jag har fått mycket uppmuntrande kommentarer från vänner och familj, vilket har ökat min styrka och målmedvetenhet. Jag har skrivit det några gånger redan men det tål att skrivas några gånger till: År 2014 kommer att bli ett exceptionellt år!

Här är dagens middag på bild:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar