onsdag 9 april 2014

Lite av en självutnämnd coach

Jag är ingen expert på kost eller på hur man lever hälsosamt. Jag försöker använda sunt förnuft och letar gärna inspiration i böcker, på nätet och av människor jag möter eller följer på t.ex. Instagram. Jag lär mig nya saker titt som tätt och jag vill gärna dela med mig av de kunskaper jag samlat på mig. Lite som en självutnämnd coach. Jag skulle gärna vilja, nu när sommaren närmar sig, samla likasinnade här i närheten och utbyta erfarenheter,  idéer och ge tips på hur man kan leva lite hälsosammare.

Jag känner själv att jag mår bättre. Det har tagit tid och än har jag en lång väg kvar. Men jag är på rätt väg.

Skulle ni själva vara intresserade av att utbyta idéer och erfarenheter med andra? Skulle ett sådant möte ge inspiration och motivation att fortsätta eller börja med nya hälsosamma kostvanor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar