onsdag 4 juni 2014

Viktminsknings- och träningsresultat

I förmiddags när jag vägde mig fick jag en glädjande överraskning. Jag har gått ner 8,1 kg sammanlagt. Jag är så himla stolt över mig själv och känner mig otroligt taggad att fortsätta.

Startvikten den 1 januari 2014: 114,4 kg
Min vikt idag den 4 juni 2014: 106,3 kg

Jag passade även på att träna lite styrka hemma idag och resultatet av träningen blev följande:
"Still armhävning" (istället för "hänga på tid"): 20 sekunder
Armhävningar mot vägg: 11 st
Bakarmhävningar på bänk: 3 st
Plankan: 16 sekunder
The Hollow body: 9 sekunder
Squats: 9 st

För att jämföra med mina förra träningsresultat får ni klicka in er i DET HÄR inlägget.

Nu under kvällen passade jag på att beställa hem lite ONEwhey proteinpulversamples och proteinbars från Fitnessguru. Jag kände att jag ville testa dessa produkter och lovar att komma med ett utlåtande när jag testat dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar