lördag 6 september 2014

Sammanfattning av de senaste dagarna (mitt 100:de inlägg. YEAY!)

I torsdags var jag på gymmet för andra gången och det var så skönt att än en gång röra på sig ordentligt. Igår däremot hade jag en pausdag för att återhämta mig lite. Idag blev det inget gym heller men däremot spenderade jag dagen med att storstäda hela lägenheten. Det blev att dammsuga överallt och sen moppa golven. Sängen bäddades om i rena sängkläder och jag hann till och med tvätta en sats med smutstvätt. Detta blev dagens träningspass och jag kan lugnt säga att jag är helt slut nu. Imorgon däremot bär det av mot gymmet på morgonen. Jag kände redan igår att jag ville gå dit men jag stoppade mig själv och tänkte att min kropp, som inte är så van vid att röra på sig så intensivt, behöver återhämta sig.

Trots att det är lördag idag tänker jag gå och lägga mig relativt tidigt. Jag ser fram emot att ta mig till gymmet imorgon bitti och jag vill gärna få en god natts sömn innan.

Med det här inlägget har jag skrivit 100 inlägg på den här bloggen. Nästa mål blir 150. XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar