onsdag 3 september 2014

Första passet på Fitness24seven

Igår skaffade jag gymkort på Fitness24seven. Det kändes som ett ganska stort steg för mig och jag var upprymd när jag gick hem efter att ha varit där och hämtat ut mitt kort. Sen kom jag på att jag såklart behövde ett par nya träningsskor så det blev att gå på stan för att hitta några. På Intersports lagershop hittade jag ett par inneskor av märket Puma för endast 299 kr, vilket är ett kap med tanke på ordinarie pris som låg på 800 kr.


I förmiddags var jag och tränade för första gången. Jag började med en ca 15 minuters rask promenad på gångbandet för att sen fortsätta med styrketräning av ben och armar. Tog det ganska lugnt och kände efter i kroppen för att se hur det kändes, om jag hade ont osv. Märkte att jag har lite ont i min vänstra axel när jag gör en specifik övning men jag hoppas på att kunna träna bort det. Det känns redan bättre ju. 


Jag känner mig väldigt nöjd med mitt träningspass och ska gå och träna igen redan imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar