tisdag 30 september 2014

Snabb uppdatering

Tiden går alldeles för fort. Man hinner ju nästan inte med. Det är mycket som händer just nu. En av skådespelarna i mitt komediprojekt på Kvartersteatern hoppade av så nu måste jag hitta en ersättare. Det känns som att någon någonstans inte vill att jag ska lyckas med det här projektet.

Jag har inte hunnit gå till gymmet på snart två veckor. Men imorgon, då SKA jag dit. Det känns i kroppen att jag inte varit där. Jag behöver röra på mig ordentligt.

Det har gått lite trögt med vikten men jag känner att jag inte vill stressa heller. Jag vet att jag är på god väg mot en god hälsa och det är det som är huvudsaken.

Imorse åkte maken till sitt arbete på isbrytarna i Luleå. I hela tre veckor har jag lägenheten för mig själv. Det innebär att jag får göra precis vad jag känner för utan att behöva ta hänsyn till någon annan än katterna och grannarna. Det är ganska skönt faktiskt. Men framför allt innebär det pluggro. Jag behöver inte bli irriterad på att någon sitter och spelar playstation när jag försöker plugga.


I brist på annat får ni nöja er med en bild på mina sötnosar:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar