söndag 29 december 2013

Nutid och framtid.

Jag är 28 år, är 163 cm lång, har reumatism och väger 114,4 kg. Den 31 december 2014 kommer jag att vara 29 år, fortfarande vara 163 cm lång, fortfarande ha reumatism men jag kommer att väga 65 kg. Det är målet iallafall.

2014 ska bli mitt år.

Det kommer att vara tufft. Jag kommer vilja ge upp. Jag kommer bli utsatt för frestelser. Men jag kommer också att vara stark. För nu måste jag lyckas.

Det här kommande året kommer det finnas massor som jag måste avstå ifrån. Men vad är ett år av avhållsamhet för en hel framtid där jag kommer att vara frisk och leva länge?

I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mina frustrationer, mina framgångar och förhoppningsvis inspirera någon annan till att välja hälsan och livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar