söndag 29 december 2013

Så här ser jag ut idag (bilder och mått)

I många viktminskningsbloggar visas det upp före- och efterbilder. Jag kan ju inte vara sämre än dem så därför tänker jag också visa bilder på hur jag ser ut. Med några veckors mellanrum tänker jag publicera inlägg med bilder på hur jag ser ut just den tidpunkten för att genom bilderna kunna se hur jag förändras.

Jag fasar dock för detta. Det känns som att man exponerar sig totalt när man gör det. Men samtidigt är det väl en bra sak att exponera sig så? Jag tvingar mig själv att göra en förändring. Så här har ni bilderna som jag fasar för att visa.

Bilderna är nog lite suddiga och det är dåligt ljus men tyvärr blir det så när man inte har någon hemma som kan hjälpa en med fotograferingen och man måste använda sig av spegeln i hallen där ljuset är väldigt dåligt. 



 Jag tänkte att en bild på mitt ansikte var bra att visa också. För man ser ju förändringar där också.

Ja, det är så här jag ser ut idag. Men om ett år kommer jag att se annorlunda ut. Och jag längtar verkligen till den dagen då jag nått mitt mål och kan visa det för alla.

För att komplettera det här inlägget tänkte jag dela med mig av mina mått (mage, höfter, lår och överarmar) också. Jag tänker nämligen försöka att mäta mina framgångar istället för att vara besatt av vågen.

Så här har ni mina startmått:
Mage: 132 cm
Höfter: 133 cm
Lår (höger): 74,5 cm
Överarm (höger): 43,5 cm

Om några veckor publicerar jag ett nytt inlägg med nya bilder och mått som jag jämför med de gamla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar