lördag 30 augusti 2014

Stått still

Jag har varit fruktansvärt frånvarande de senaste dagarna. Har inte haft någon regelbundenhet i min vardag alls och det känns lite jobbigt. Imorgon är det söndag och då ska jag ta mig i kragen ordentligt. Jag har stått stilla på min vikt väldigt länge nu och det börjar bli en aning tröttsamt. Gör jag något fel och i så fall vad? Jag ska sätta mig ner och analysera och tänka ut vad som kan ha gått fel den senaste tiden. Jag vet att kroppen brukar stanna till för att anpassa sig till nya vanor men jag har stått still på samma vikt i tre månader nu. Kanske har skiftat med några hundra gram upp och ner men annars samma vikt hela sommaren.

Jag måste sätta upp nya mål, ta nya bilder på mig själv och göra en ny planering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar