lördag 15 februari 2014

Kämpar vidare.

Nu ska jag vara helt ärlig och berätta för er att jag verkligen inte gett allt i den här viktminskningen. Det finns massor som jag hade kunnat göra bättre och det finns ju alltid rum för förbättringar. Jag har legat på latsidan tyvärr men till mitt försvar är jag inte mer än en människa.

Som jag skrivit så många gånger tidigare så är det inte världens lättaste syssla att gå ner i vikt. Speciellt inte när man konstant möter hinder som skulle få många att ge upp. Men jag har gjort ett aktivt beslut och för att nå mitt mål måste jag bättra mig och ge mer av mig själv för att lyckas. Jag kämpar vidare och är medveten om att detta kommer att ta tid. Och jag tänker inte skynda heller. Meningen är att min kropp ska må bra även under resans gång så att säga.

Skicka gärna lite energi till mig, ni som har en massa extra över. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar