onsdag 19 februari 2014

Resultat

De senaste veckorna har varit väldigt sega när det kommer till viktminskningen så snacka om att jag blev förvånad när jag ställde mig på vågen idag. 

Hör och häpna:

Jag har gått ner sammanlagt 7,1 kg sen jag började min viktminskningsresa för snart 8 veckor sen. 
12,5 cm har försvunnit från midjan också. 

Jag går som på moln just nu och i och med dessa goda nyheter känner jag mig ännu mera motiverad till att fortsätta. 

För att vara helt ärlig har jag inte gett hela 100%, vilket betyder att det har kommit stunder då jag gått på villovägar. Detta fick mig att tänka till: tänk hur mycket jag hade gått ner om jag hade kämpat till 100%. 

Så härefter ska jag lägga hela min själ i det här.

Denna överraskning innebär att jag bara har 6,3 kg kvar till mitt första stora delmål. Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar