söndag 5 januari 2014

Till mina läsare.

Enligt statistiken så har jag läsare. Och även om jag bara haft den här bloggen i en vecka skulle det vara roligt att veta om jag har läsare som är återkommande. Vilka är ni? Hur hittade ni hit? Vad skulle ni vilja att jag skrev om? Har ni några förslag på hur bloggens utseende kan förbättras?

Jag vill utveckla den här bloggen. Meningen är att den ska följa med mig i minst ett år framåt medan jag kämpar för att nå mitt mål. Jag tar gärna emot förslag på förbättringar. Dock är jag urkass på bloggdesign så det kan ta lite tid innan förändringar i bloggens utseende kommer ske om jag inte hittar någon som kan göra det åt mig. Men jag tar ändå gärna emot förslag på förbättringar på både innehåll och utseende.

1 kommentar:

  1. Jag så klart! För att jag är en stalker ;) (hittade via Facebook)

    Tycker att det är kul och motiverande att du gör det här. Flera inlägg om dagen är ju roligast, men nog är det bra med iaf ett. Kanske lite bilder från dina promenader eller på övningar (danssteg) du gör för att blanda upp bland alla härliga matbilder?

    Annars så tycker jag att du ska fortsätta i samma anda!

    SvaraRadera